About the Customizeone store: The second pink dress is the cutest!

by - novembro 29, 2021




   
    Hi everyone, today I brought a very stylish store for us to see some beautiful dresses. I'm talking about the Customizeone store, a store that offers, according to about us on the site: "Customizone has its own professional tailors and crafts workshop to customize dresses and suits for each consumer. No matter the wedding dresses and tuxedos, dresses prom and menswear, bridesmaid dresses or groomsmen's suits; No matter the price of each order, we will always use the highest quality fabrics, linings and buttons to customize the dresses and suits to precise measurements." Amazing isn't it?
 Olá a todas e a todos, hoje eu trouxe uma loja muito elegante para nós conhecermos alguns belos vestidos. Estou falando da loja Customizeone, uma loja que oferece, de acordo com o about us do site: "A Customizone possui alfaiates profissionais próprios e oficina de artesanato para customizar vestidos e ternos para cada consumidor. Não importa os vestidos de noiva e smoking, vestidos de baile e roupas masculinas, vestidos de dama de honra de casamento ou ternos de padrinhos; Não importa o preço de cada pedido, sempre usaremos os tecidos, forros e botões de alta qualidade para customizar os vestidos e ternos com medidas precisas." Incrível não é mesmo?

    So, I selected some models that caught my attention and that I would definitely use! The first 3 models are cheap prom dresses and are my favourites. The last two are sexy wedding dresses, which I would definitely look to wear to a hypothetical wedding, amazing!
  Então, selecionei alguns modelos que me chamaram atenção e que eu usaria sem dúvida! OS 3 primeiros modelos tratram-se de cheap prom dresses e são os meus favoritos. Os dois últimos são sexy wedding dresses, que com certeza eu olharia pra usar num hipotético casamento, incríveis! 

Dress 1 - Vestido 1

Click here to view:


Dress 2 - Vestido 2

Click here to view


Dress 3 - Vestido 3
Click here to view


Dress 4- Vestido 4
Click here to view:


Dress 5 - Vestido 5

Click here to view


I hope you liked these dresses because I loved them! To the next!

Espero que tenham gostado desses vestidos, pois eu amei! Até a próxima! 

You May Also Like

2 Comentários

  1. Thank you for nice information Please visit our website
    Unimuda Sorong.......

    ResponderExcluir
  2. Oi! Encontrei teu blog e gostei dele. O post ficou muito bem. Sigo-te no teu blog, passa por o meu se queres. Um abraço.

    ResponderExcluir

Muito obrigada por seu comentário e por sua presença!
Ambos são super importantes para mim.

Kaomojis:
(*´∀`*) (*≧∀≦*) (=´∀`)人(´∀`=) ( ・ ▽ ・)
ヾ(*^▽^*)o, 。・゚゚・(>_<)・゚゚・。 (>ω<;)*(´∀`)ノノ*
(。ゝω・)~♡ ヘ(´∀`ヘ)ヘ (╯°□°)╯•ᴥ• (´・ω・`)